Op schoolreis naar Dippiedoe
- BSA

- 8 jun
- 1 minuten om te lezen
Op vrijdag 5 juni gingen we met de bus op schoolreis naar Dippiedoe. Onze kapoenen hebben zich reuze geamuseerd in het pretparkje en hebben lekker gesmuld van de frietjes. Het was alweer een top-dagje.








































